DORUKTÜRK TV

9 Nisan 2015 Perşembe

Babalar ve Kızları


Defnem bugün 8 yaşında. Doğum günü.
Oğlumdan sonra bize kız evlat sahibi olmayı nasip ettiği için Allah'ıma binlerce şükrediyorum.
Özge. Muzaffer Tekin Komutanımın kızı. Biliyorum ki Muzaffer Tekin'de yaşadığı sürece Yaradana şükretti kız evlat babası olduğu için.
Dilerim günü geldiğinde kızım da Özge ablası gibi babasını saygı ve sevgi ile ansın.
Çocuklarımızın kızlarımızın kıymetini bilelim.
Onları bu güzide vatanı ilerde temsil edecek nitelikte bilgi, eğitim ve görgü ile donatalım.
Allah herkese gurur duyacağı, "Önce Vatan" diyebilecek evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin.
Seni seviyorum kızım.


Baban


--------------------
Yorum
--------------------


Muzaffer Tekin Allah size tüm sevdikleriniz ile sağlıklı, uzun ömürler versin, beni onurlandırdınız, duygulandırdınız... iyi ki vardınız, iyi ki varsınız! Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder