DORUKTÜRK TV

25 Nisan 2015 Cumartesi

Pazar akşamı Kıbrıs'ta her iki adayda şapkasını önüne koyup düşünmeli!

DORUKTÜRK HABER

Pazar akşamı Kıbrıs'ta her iki adayda şapkasını önüne koyup düşünmeli!
Ben neden ve nasıl kazanabildim?
Ben neden ve nasıl kaybettim?
Az fark ile kazanan asla zafer kazanmış pozuna girmemelidir.
Halk ne yapmak istedi? Bana ne mesaj verdi? Bu soruların yanıtını aramalıdır.
Bayrak taşıyan da taşımayan da unutmasın ki P.tesi makam aracında KKTC Forsu dalgalanacak ve aslında insanların saygısı, sevgisi o kutsal bayrağa, forsadır.
Bayrağa ve Devlete yapılabilecek en küçük bir ihanetin bedelinin karşılığı; Vatana İhanetin suçu ne ise o olacaktır.
Makama oturduğu ilk gün masasında şu yazıyı not olarak bulacaktır:
"Söyleyin onlara; Burası bağımsız bir Cumhuriyettir".
Ecevit'in gömleği Mavi'dir. Yunan'ın Mavisi değil TÜRK'ün Mavisidir ve adı ECEVİT MAVİSİ'dir.
Cumhurbaşkanlığı makamı görev ve sorumluluk itibariyle Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin Bekası odaklıdır ve gerisi detaydır, teferruattır.
Bildiklerinizi, bilindiği halde unutulmuş olabilir düşüncesiyle hatırlatalım dedik.


Saygılarımızla

Sabih Samur
Kod Adı TC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder