DORUKTÜRK TV

10 Mayıs 2015 Pazar

KENAN EVREN VEFAT ETTİ

"12 Eylül askeri darbesinin başındaki isim, 7. Cumhurbaşkanı Kenan Evren, hayatını kaybetti. 98 yaşında ölen Kenan Evren, 12 Eylül darbesinden sonra yargılanarak müebbet hapse mahkum edilen 17'nci Genelkurmay Başkanı olarak tarihe geçti."
Milliyet Gazetesi böyle duyurmuş. Bakalım diğerleri neler yazacak?
Allah rahmet eylesin.
Hepimiz gibi günahları ve sevapları olan bir fani.
11 Eylül'de oluk gibi kan akarken 12 Eylül'de kanı durduran adam.
Bu cümleye ilk soru: 11 Eylül'de sıkıyönetim varken bu kanı neden durdurmadı?
Başka bir soru: Uyarı mektubunu siyasiler neden ciddiye almadı?
Benim sorum: Sokaklara o çocukları salan ve ellerine silahları veren ağabeyler kimlerdi? Kime ve hangi amaca hizmet ediyorlardı?
Evet bu soruların yanıtını tarih elbette verecek.
Kenan Evren bir Komutandır. Kimsenin dümen suyuna girmemiş bir Askerdir.
"Bugün olsa yine yönetime el koyardım. Ben Kurucu İradeyim!" cümlesini anlayabilen arkadaşlara buradan selamlarımı iletiyorum.
Anlamayanlara da durmayın ölünün arkasından sayfalarınızda her türlü delikanlılığı yapın diyorum.
Allah rahmet eylesin.

Sabih Samur


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder