DORUKTÜRK TV

10 Haziran 2015 Çarşamba

Metin Feyzioğlu, İlker Başbuğ ve Mustafa Kemal Atatürk

Bu fotoğrafı aylardır bilgisayarımda günü gelsin diye saklıyordum.
Günü geldi.
İlker Başbuğ ilgi alanım. Takipteyim. Metin'i ise tebessümle izliyordum.
Bu akşam sizlere Metin Feyzioğlu ile ilgili şahsi fikirlerimi aktarmak istiyorum.
Facebook'a şahsın ismini yazdığınızda;
Metin Feyzioğlu,
Metin Feyzioğlu Sözleri,
Metin Feyzioğlu Türkiye'nin Geleceğidir.
Metin Feyzioğlu ile umut ve ötesi
Metin Feyzioğlu'nun Destekçileriyiz grupları, fun sayfaları çıkıyor.

Metin bir proje.
Uzun zamandır hazırlanan bir figür.
Tasarlandığı ve hazırlandığı yer CHP'nin, daha doğrusu Yeni CHP'nin Kaptan Köşkü. Ve bu köşke geçmek için insanlara kendisini tanıtması gerekiyor.
Önce sosyal medya sonrasında ise Baro kimliği ile tüm illeri ziyaret.
Baro, sonrasında CHP Belediyeleri ve Başkanları.
Niçin?
Hukuk için mi?
Tamam bunları yapıyorsan kendi başına yap.
Baroyu da Atatürk'ü de emellerin için kullanma!
Bir tarafta Allah'ı, Peygamberi, Kuran'ı kullanan bir kesim diğer tarafta sen.
Atatürk'ü kullanan sen!
Fakat eylem şimdilik başarısız. Çünkü ben ve benim gibiler oyunu çözdü.
Ama sen durma yolunda yürü.
Yazımı bitirmeden tek şey rica ediyorum. Lütfen fotoğrafa bakın!
Objektife bakan ve birlikte poz veren kaç kişi var?
İşte sorunun yanıtı burada.
Atatürk kime destek vereceğini hangi objektife bakacağını bilir.
Çünkü emaneti onu kullanmak isteyenlere değil yolunda ölümü göze alanlara bıraktı.
CHP ne yapacağını bilir.

Saygılarımla

Sabih Samur 9 Haziran 2015


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder