DORUKTÜRK TV

3 Temmuz 2015 Cuma

4 Temmuz 2003, BAŞIMIZA ÇUVAL GEÇİRİLDİ!



"Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım,
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım.
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım,
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım."


Bu dörtlük Küçük İskender'den değil Mehmet Akif Ersoy'dan. İstiklâl Marşımızın 3. dörtlüğü. İlk iki kıtasını dahi ezbere söylemekte zorlanan bir topluma açıklama gereği duyuyor insan doğal olarak.
Adam sendecilik, bananecilik, ben bilmez merkez bilir aymazlığı...
Merkezin ise ne bildiği ortada.
Sonuç bu dörtlük yani İstiklâl Marşı önce 1992'de sonrasında da 2003'te hikaye oldu. Geçiriverdi elin Coni'si kafamıza çuvalı.
Neden bu konuyu gündemde tutuyorum? TSK'yı yarınlarda yönetecek olan ve bu yazıyı hasbelkader gören olursa aralarında ders çıkarsınlar diye.
Bazen inisiyatif kullanmak gerektiğini sana çuval geçirmek isteyenin kafasına Aziz Türk Milleti Adına sıkman gerektiğini, bunun için Ankara'yı, Genel Kurmay'ı filan asla aramaman gerektiğini bilsinler diye.
Bu utancı yaşatan tüm üst düzey kuvvet komutanları mutlaka yargılanmalı ve hak ettikleri cezayı almalıdırlar. Hoş bizim gönlümüzde zaten yargılanmış ve hüküm giymişlerdir.
Özgürlük Bayramın kutlu olsun dost ve müttefik Amerika.
Yalnız hatırlatalım bir daha asla deneme!
Türk Ordusu gerekli dersi almıştır bir daha asla başına çuval geçirtmez!

https://www.facebook.com/dorukturktelevizyonu/videos/vb.143489212508027/238591382997809/?type=2&theater

Sabih Samur 3 Temmuz 2015


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder