DORUKTÜRK TV

19 Temmuz 2015 Pazar

Özge Tekin ve 20 Temmuz Barış ve Özgürlük Bayramı


Kimdir Özge Tekin?
"Bayramda ne mi yaptım, şu boş beleş seyahatleri bir kenara bırakırsak, Gata Onkoloji Bölümü 5 nolu odaya gittim, babamızı kaybettiğimiz yere, bayramlaşmaya.
Gördüğüm her ere her hastaya sarıldım, şaşırdılar ama garipsemediler.
Bayramlaştık, ruhu oralardaydı biliyorum onu özlüyorum, seviyorummm"
yazan 20 Temmuz 1974 Barış Harekatını gerçekleştiren kahramanlardanMuzaffer Tekin'in hani tepeye adını verdiğiniz Zafertepe ile anılan Tekin Komutanın kızı.
Yarın kısmetse coşkulu bir şekilde hem KKTC'de hem de Türkiye'de kutlayacağız Barış ve Özgürlük Bayramı'nı.
Lakin Adada bir dedikodu almış gidiyor. Eski tüfekler mahzun ve kırgın.
Neymiş efendim? Ellerinde Kıbrıs Bayrağı ile törenleri protesto edeceklermiş Rumcular.
Çipras Sevdalıları, aşıkları...
Geç bunları be Gülüm?
Koskoca Kıbrıs Davamız birkaç fırıldağa oyuncak olacak zayıflıkta mı?
Bu kervan itler ürürken yoluna devam etmez mi sanılır?
Muzaffer Tekin rahmetli oldu diye ZAFERTEPE sahipsiz midir?
Bu isim boşuna mı verilmiştir?
Hayır, asla!
Yeni Nesil hem Adada hem TC'de yetişmeye devam ediyor.
Babanın bıraktığı hattı kızlar, oğullar alıyor.
Muzaffer Tekin görevi Özge Tekin'e bırakmıştır.
Ve Özge diyor ki "Görev Bizde!"
Velhasıl YARIN NE YAŞANIRSA YAŞANACAK!
Belki törene gölge düşecek ama peşinden bizlerin ışığı o gölgeyi çıktığı yere sokacak! Emin olun. Çünkü bizler eminiz.
Çünkü Bizler KURUCU İRADEYİ TEMSİL EDİYORUZ.
BAYRAK BİZDE!
Bayramımız kutlu olsun.


Sabih Samur 19 Temmuz 2015, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder