DORUKTÜRK TV

5 Ekim 2015 Pazartesi

Ben Moskova'da Takılı Kaldım



Kıbrıs Türkü ayakta; kendini sahipsiz hissediyor...
Türkiye ise kendi derdinde.
Bugün birbirlerini yargılamaktan bahsedenler 2 Kasım'da Kanka!
Aydın Doğan kuvvetle muhtemel bakire. Masum Kız.
Dayak atmanın serbest olduğu Reislerin üzüntülerini bildirdiği belki de kınayacağı bir ortam.
Bunların hepsi benim için ikincil olaylar.
Şu an benim gündemim başka.
Odaklandığım yer?
Ben Moskova'da takılı kaldım!
O muhteşem Camii açılışı.
Dünyaya verilen mesaj.
Tayyip Erdoğan'ın gözlerinin içine sevdalı gibi bakan Putin.
Ve ne oldu da bugün arkamızdan ittiren "Yürü be oğlum" diyen NATO ve ABD?
İt Dalaşına giren Türk Hava Kuvvetleri. Dalaşı kazanan geri adım atmayan Rusya.
Mesaj net: SEN RUSYA İLE DOST ve MÜTTEFİK OLAMAZSIN!
Biz ne dersek o!
Oyunu biz kurarız sen oynarsın.
...

AKP'yi seçim sandığına gömebilirsiniz.
Hırsızlık yapanları yargılayabilirsiniz.
Kirlenmiş Yargıyı, Emniyeti ve tüm kurumları temizleyebilirsiniz.
Ama Tayyip Erdoğan'ı Devlet çizgisine getirmek ve görev süresi dolana kadar T.C.'nin onurunun kırılmasına müsaade etmeden, Cumhurbaşkanlığı makamında tutmak zorundasınız.
Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanının düşmanı olan Dış Güçler,
Türk'ün ve Türk Milletinin dostu olamaz!
"Oyun kurdum" diyenlerin oyununu bozmak asli görevimiz olmalıdır.
Türkiye tüm kurumları ile dik durmalıdır.
Putin ile Erdoğan başkasının gazı ve arkadan itmesi ile değil kendi ulusal çıkarları ve ortak bölge çıkarları noktasında bir araya acilen gelmelidir.
Tanrı Türkü dost ve müttefiklerinden korusun.

Sabih Samur 5 Ekim 2015, Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder