DORUKTÜRK TV

29 Şubat 2016 Pazartesi

OYUN BÜYÜK ÖTESİ!

Tarih: Cumhurbaşkanının Doğum Günü

Konu: Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın masasına iki adet mektup
bırakılması


Mektup 1: Tam gününde Can Dündar serbest bırakıldı (?).

Mektup 2: Emine Erdoğan'a okuması için metin verildi (?).
Bu metin sonucu söylenen sadece bir cümle ile Halk keskin hatları ile tekrar kutuplaştırıldı.Cumhurbaşkanının bir ay önce Kaymakamlara yaptığı "Kadim Devlet" söylemi ile başlayan birleştirici sürece dinamit konulmuş oldu.

Fikrimdir: Atatürk'e, Menderes'e, Özal'a yapılan putlaştırma, yalnızlaştırma süreci harfiyen uygulanmaktadır.
Sn. Erdoğan oynanan bu oyunu hazırlayan ekibi mutlaka deşifre etmeli, danışman kadrosunu gözden geçirmeli ve gereğini yapmalıdır.
Ve yeni kadro sadece AK Partili olmamalı, farklı gözle bakabilecek, toplumu kucaklamasına reel katkıda bulunacak devlete hizmet etmiş kişilerden oluşmalı.

Bizden söylemesi

Sabih Samur, 28 Şubat 2016 01:40


TC Yazar Hasip Sarıgöz, Mehmet Özölçer, TC Mustafa Bektaş and 21 others

Yorumlar

 Neslihan Gençoğlu Birinci Emine hanimin "90 yillik enkazi kaldirdik" cumlesi mi acaba kutuplastirmdan kastiniz.

 Sabih Samur Doğrudur. Metinden okuduğu ve sosyal medyada karşılıklı atışmalara sebebiyet veren cümle.

 Neslihan Gençoğlu Birinci Aslinda su an ortam zaten cok gergin emine hanimin konusmalarinin cok buyuk bir kismini metin uzerinden yapiyor.Dikkatimizi cekmek istediginiz noktaya katiliyorum can dundarin sayin Erdogan in dogum gunune denk gelecek sekilde serbest birakilmasi bir goz dagi bir gonderme ama Emine hanim icin bir vatandas olarak benim bu cumleden anladigim ekonomik siyasi vs bir cok alanda disa bagimli zayif bir ulkeyi toparlamak bazi tabulari ki burada tabudan kastim Feto vs dir yanlis anlasilmasin yikmak kazdikca derinlesen bir cukuru temizlemeye calismak olarak algiladim.Bu cumle uzerinden kutuplasmayi birazda insanlarin artik sabirsiz olusuna bagliyorum.Ne olacaksa olsun artik kivamindayiz.Son gunlerde cok canimiz yandi.Bu benim sahsi kanaatimdir.Yanlisim varsa kusura bakmayin lutfen.

 TC Abdurrahman Yaray Erdoğan'a göre adı olmayan milletin kadim devleti, ne derece samimi ? bendeniz şüpheli yaklaşıyorum.

 TC Abdurrahman Yaray Asıl; Samimi olan vatanseverler bir siyasi kulvarda buluşmalılar.

 Kemalettin Savruk Sabih bey bu yazınızdan sizin SİYASİLER ile hiç çalışmadığınız anlaşılıyor.Siyasiler etrafında ZEKİ VE VİZYON sahibi insanlar asla istemez.Etrafında sürekli kendini övecek (yalaka) insanlar ister.Hele bir de OKUMA özürlü siyasetçi ise durum hepten VAHİMDİR.Fiilen yaşadığım için tecrübemi aktarmak istedim

 Puna Güleçöz sayın cumhurbaşkanı artık önüne akp zihniyetiyle değil ben bir devlet yönetiyorum aldığım sorumluluk çok önemli ve titizlik isteyen bir sorumluluktur diye düşünmelidir ve milletine sarılmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder